عندي رعشه في الايدين واعصابي سايبه من زمان وعندي ألم ف الرقبه بقالي 3سنوات وطلب مني رنين ولكن انا اكتشفت عندي فوبيا سوا من المفتوح او المقفول ومواخرا عندي تنميل وعندي تشويش ف الرؤيه وخايفه جدا من الرنين والدكتور رفض علاجي والموضوع تزايد ومش لاقيه حل
الرنين المغناطيسي هو وسيلة للتشخيص و ليس للعلاج.. يرجي المتابعة مع طبيب أمراض المخ و الاعصاب
يمكن أخذ مهدئات قبل عمل الرنين المغناطيسي بعد عرض الحالة علي الطبيب بدقة
تتفضل كشف اعصاب لتحديد الاصابة..تحتاج تحليل وليس رنين..كل اصابة لها علاج مناسب

استشاري امراض المخ والاعصاب

Waiting Time : 34 دقيقة
اخصائي امراض المخ و الاعصاب

Waiting Time : 14 دقيقة
استشاري واستاذ امراض المخ و الاعصاب بجامعة عين شمس

Waiting Time : 10 دقائق