عندي رعشه في الايدين واعصابي سايبه من زمان وعندي ألم ف الرقبه بقالي 3سنوات وطلب مني رنين ولكن انا اكتشفت عندي فوبيا سوا من المفتوح او المقفول ومواخرا عندي تنميل وعندي تشويش ف الرؤيه وخايفه جدا من الرنين والدكتور رفض علاجي والموضوع تزايد ومش لاقيه حل
الرنين المغناطيسي هو وسيلة للتشخيص و ليس للعلاج.. يرجي المتابعة مع طبيب أمراض المخ و الاعصاب
تتفضل كشف اعصاب لتحديد الاصابة..تحتاج تحليل وليس رنين..كل اصابة لها علاج مناسب

استشاري امراض المخ والاعصاب

مدة الانتظار : ٣٤ دقيقة
اخصائي امراض المخ و الاعصاب

مدة الانتظار : ١٤ دقيقة
استشاري واستاذ امراض المخ و الاعصاب بجامعة عين شمس

مدة الانتظار : ١٠ دقائق