وزني نزل في شهرين ثلاثه 10 كيلو ومش بعمل رجيم ولا اي حاجه وعملت تحليل سكر تراكمي وغده و CBC وما فيش عندي اي مشكله فممكن تكون المشكله فين
مراجعة الطبيب للفحص الاكلينيكى و مراجعة الفحوصات السابقه.لتحديد السبب الدقيق . وبالتالى وضع العلاج المناسب
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ممكن تكون المشكلة غير المذكور التوتر والقلق وعدم الاكل وزيادة النشاط اليومى وممكن كمان الطفبايات المعوية وكل ده بعد استبعاد الاسباب اللى ذكرتيها حضرتك واسباب اخرى ويجب الكشف الباطنى للتسخبص والعلاج

اختصاصي أمراض الباطنية و القلب


استشاري الامراض الباطنية العامة زميل سابق في امراض التنفسية واختناقات النوم

Waiting Time : 18 دقيقة
أخصائي الامراض الباطنه

Waiting Time : 34 دقيقة