وزني نزل في شهرين ثلاثه 10 كيلو ومش بعمل رجيم ولا اي حاجه وعملت تحليل سكر تراكمي وغده و CBC وما فيش عندي اي مشكله فممكن تكون المشكله فين
مراجعة الطبيب للفحص الاكلينيكى و مراجعة الفحوصات السابقه.لتحديد السبب الدقيق . وبالتالى وضع العلاج المناسب
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ممكن تكون المشكلة غير المذكور التوتر والقلق وعدم الاكل وزيادة النشاط اليومى وممكن كمان الطفبايات المعوية وكل ده بعد استبعاد الاسباب اللى ذكرتيها حضرتك واسباب اخرى ويجب الكشف الباطنى للتسخبص والعلاج

استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
أستشارى أمراض القلب

مدة الانتظار : ٢٨ دقيقة