كنت بجري ٢١ كيلو وبعد اول ٨ بدأ يخصلي خمول فرجلي وصل بيا انها نملت من اول مشط رجلب لحد السمانه ومبقتش حاسس ليها اثناء الجري تماما وبمجرد ما وقفت وقلعت الحذاء وبدات اعمل اطالات ليها بظأ الاحساس يروح ورجعت طبيعي ولكن رجعت اكمل جري ورجع الاحساس تاني
قبل اي تمرين أو جري لازم تسخن عضلات جسمك كويس. لو هتجري ٢١ كيلو يعني لازم تسخن لا يقل عن ٢٠ دقيقه ولازم متفضلش بتجري كل المسافة بنفس السرعة. لو بتسخن صح و بردو بيحصلك كدا ف استشير دكتور أوعية دموية و دكتور قلب و الف سلامة عليك
لو اتكررت تاني محتاج تتطمن علي الفقرات القطنية لو فيه شكوي ف القطنية ، و تعمل رسم عصب
ليها أسباب مختلفه أدت للضغط عالعصب وده هايسبب التنميل واستمراره في خطر عالعصب ويرجى البحث عن التشخيص الصحيح مننا او من متخصص لتفادي اي مضاعفات..ممنوع نجرب او نلعب مع الاعصاب..خلي بالك

PhysioTherapy Specialist, Sport injuries and rehabilitation

Waiting Time : 13 Minutes
Physical Therapy specialist


specialist of physical therapy, rehabilitation, sports injuries and spine

Waiting Time : 16 Minutes