Choose Your Clinic Type
Consult Internal Medicine doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
28 year-old female asked

عن ارتفاع السكر

انا قيست السكر لقيته ١١٠ قيسته في نص اليوم وكنت واكله بسكويت بالشكولاته وكيكة وبطاطس محمرة وفينو وانا مش مريضه سكر فانا كدة ايه الرقم يطمن ولا يقلق


24 Jun 2026
1 View(s)

Internist

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الرقم ده طبيعى لكن لو فيه زيادة وزن او تاريخ عائلى فانصح حضرتك بعمل تحليل تراكمى للسكر وتحليل مقاومة الانسولين وعرضه على الطبيب الباطنى للكشف عليك وطمأنة حضرتك باذن الله