اختار نوع عيادتك
استشر طبيب باطنة بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 28 عاماً

عن ارتفاع السكر

انا قيست السكر لقيته ١١٠ قيسته في نص اليوم وكنت واكله بسكويت بالشكولاته وكيكة وبطاطس محمرة وفينو وانا مش مريضه سكر فانا كدة ايه الرقم يطمن ولا يقلق


24 يونيو 2026
3 مشاهدة

دكتور باطنة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الرقم ده طبيعى لكن لو فيه زيادة وزن او تاريخ عائلى فانصح حضرتك بعمل تحليل تراكمى للسكر وتحليل مقاومة الانسولين وعرضه على الطبيب الباطنى للكشف عليك وطمأنة حضرتك باذن الله