ركبت لولب من 11 شهر و مكانش في دورة بسبب الرضاعة و بعد كده مكانتش منتظمة ... بعد 6 شهور الدورة انتظمت لكن بتيجي بنزيف .. كشفت سونار و اطمنت إن اللولب مظبوط في مكانه و الدكتور كتبلي دايسينون للنزيف لكن مدة الدورة زادت بتوصل لـ 15 يوم بتكون نقط مش كتير
وارد وجود التهاب في الحوض يفضل التوجه إلى الطبيب للفحص وعمل بعض الفحوصات
اعملي سونار في مركز أشعة لتحديد مكان اللولببالضبط لان لو فيه تحرك ولو ملم واحد يعمل المشكلة دي كمانلاز نتأكد ان مفيش مشاكل على المبيض

Consultant in Obstetrics and Gynecology

Waiting Time : 23 Minutes
Specialist of gynaecology and obstetrics

Waiting Time : 8 Minutes
Consultant of Gynaecology and Obstetrics

AL TAREK Clinic Clinics