ركبت لولب من 11 شهر و مكانش في دورة بسبب الرضاعة و بعد كده مكانتش منتظمة ... بعد 6 شهور الدورة انتظمت لكن بتيجي بنزيف .. كشفت سونار و اطمنت إن اللولب مظبوط في مكانه و الدكتور كتبلي دايسينون للنزيف لكن مدة الدورة زادت بتوصل لـ 15 يوم بتكون نقط مش كتير
وارد وجود التهاب في الحوض يفضل التوجه إلى الطبيب للفحص وعمل بعض الفحوصات
اعملي سونار في مركز أشعة لتحديد مكان اللولببالضبط لان لو فيه تحرك ولو ملم واحد يعمل المشكلة دي كمانلاز نتأكد ان مفيش مشاكل على المبيض

استشارى أمراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

عيادات آل طارق كلينك