أنا بستخدم حبوب ياز من بعد ما ولدت و الدورة الشهرية كانت بتيجي عادي بس دلوقتي بعد ال ٤ أقراص البيض مبقتش تنزل هو ممكن كده في مشكلة ويحتاج اكشف أنا كده بقالي فترة آكتر من ٦ شهور ويمكن سنة

استشارى أمراض النساء و التوليد

Waiting Time : 23 دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

Waiting Time : 8 دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

آل طارق كلينك عيادات