أنا بستخدم حبوب ياز من بعد ما ولدت و الدورة الشهرية كانت بتيجي عادي بس دلوقتي بعد ال ٤ أقراص البيض مبقتش تنزل هو ممكن كده في مشكلة ويحتاج اكشف أنا كده بقالي فترة آكتر من ٦ شهور ويمكن سنة

استشارى أمراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

عيادات آل طارق كلينك