لو مفيش ارتشاح قاع عين و في mriسايل بسيط متجمع على العصب البصري و empty sella و وضيق بسيط في اوردة المخ المستعرضة احتاج بزل لقياس سائل المخ او سيداماكس و الحجات ديct normalو باقي الرنين طبيعي دكتور يقول طبيعي و دكتور يقول نقيس ضغط المخ ونعادلة لوعالي
أو يوجد اعراض اعمل بذل وقيس الضغط هذا هو الصواب والاعراض مثل صداع أو دوخة أو زغللة النظر

Consultant in Neurology

Waiting Time : 34 Minutes
consultant and professor in Neurology-Ain shams university

Waiting Time : 10 Minutes
Consultant in Neurology and Endovascular Neurointervention

Waiting Time : 19 Minutes