لو مفيش ارتشاح قاع عين و في mriسايل بسيط متجمع على العصب البصري و empty sella و وضيق بسيط في اوردة المخ المستعرضة احتاج بزل لقياس سائل المخ او سيداماكس و الحجات ديct normalو باقي الرنين طبيعي دكتور يقول طبيعي و دكتور يقول نقيس ضغط المخ ونعادلة لوعالي
أو يوجد اعراض اعمل بذل وقيس الضغط هذا هو الصواب والاعراض مثل صداع أو دوخة أو زغللة النظر

استشاري امراض المخ والاعصاب

مدة الانتظار : ٣٤ دقيقة
استشاري واستاذ امراض المخ و الاعصاب بجامعة عين شمس

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري طب المخ والأعصاب والعمود الفقرى والقسطرة المخية

مدة الانتظار : ١٩ دقيقة