انا بقالي سنتين تقريبا بَحِس أحيانا بألم في باطن القدم اليسرى فقط، في منتصف باطن القدم، و طول ما انا قاعد مش بحِس بالألم و بحِس بيه لما بكون واقف او ماشي، و مش بحِس بيه علطول بس احيانا ييجى واحيانا يروح بس لما بحِس بيه بمشى بصعوبه
من هذا الوصف غالباً يكون هذا التهاب في الغشاء المبطن للقدم مع احتمالية وجود شوكة عظمية.. نحتاج للفحص و قد نحتاج اشعة للتأكد و تحديد العلاج
الف سلامه لازم الفحص عشان نحدد سبب الالم ممكن يكون التهابات او ارتفاع املاح او تمزق في الاربطه

Consultant in Orthopedics, Joints and Endoscopes

Waiting Time : 46 Minutes
Consultant in orthopedic surgery, fractures, artificial joints, and endoscopy, hand and spine surgery, and pediatric deformities

Waiting Time : 16 Minutes
Care Plus Clinics
Consultant in orthopedics, joints, fractures, and knee arthroscopy
