انا بقالي سنتين تقريبا بَحِس أحيانا بألم في باطن القدم اليسرى فقط، في منتصف باطن القدم، و طول ما انا قاعد مش بحِس بالألم و بحِس بيه لما بكون واقف او ماشي، و مش بحِس بيه علطول بس احيانا ييجى واحيانا يروح بس لما بحِس بيه بمشى بصعوبه
من هذا الوصف غالباً يكون هذا التهاب في الغشاء المبطن للقدم مع احتمالية وجود شوكة عظمية.. نحتاج للفحص و قد نحتاج اشعة للتأكد و تحديد العلاج
الف سلامه لازم الفحص عشان نحدد سبب الالم ممكن يكون التهابات او ارتفاع املاح او تمزق في الاربطه

استشاري جراحة العظام و المفاصل و المناظير

مدة الانتظار : ٤٦ دقيقة
إستشاري جراحة العظام والكسور والمفاصل الصناعية والمناظير جراحة اليد والعمود الفقري وتشوهات الأطفال

مدة الانتظار : ١٦ دقيقة
عيادات كير بلس
استشاري جراحة العظام والمفاصل والكسور ومناظير الركبة
