Choose Your Clinic Type
Consult اطفال وحديثي الولادة doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
0 year-old male asked

استفسار هام

ابني عمره ٤٠ يوم يرضع طبيعي وصناعي بس الصناعي اكتر ويعاني منذ الولادة من انتفاخ وغازات كنت بستعمل بيبيلاك ثم هيرو بيبي ونفس المشكلة هل الافضل استخدم كمفورت ولا اي نوع لبن افضل ليه؟


12 Apr 2023
147 View(s)

دكتور اطفال وحديثي الولادة

الافضل مراجعه استشاري رضاعه طبيعيه لوقف اللبن الصناعي و الاعتماد علي لبن حضرتك فقط


دكتور اطفال وحديثي الولادة

اولا انصحك بعدم كثره تغيير نوع اللبن لان ذلك يسبب ارتباك في الجهاز الهضمي للطفل تانيا يمكنك إستخدام لبن كمفورت لتقليل من الغا


دكتور اطفال وحديثي الولادة

لابد من الكشف لتحديد السبب والعلاج