Choose Your Clinic Type
Consult Gynaecology and Infertility doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
36 year-old female asked

اسباب اضطراب الدوره

أنا مركبه لولب واخدت برشام سترونات بعد نزول الدوره ووقفته وبقالي تقريبا 8ايام نزيف مش عاوز يقف ايه السبب وايه العلاج


3 Apr 2025
138 View(s)

Gynecologist

قد يكون السبب نتيجة تحرك اللولب من مكانه انصح بالكشف والتصوير بالسونار وبعدين نقدر نقرر العلاج الصحيح


السبب واضح هو الستيرونات .. اليوم الكام بعد الدورة تم اخذه و ايقافه تم امتي ..