اختار نوع عيادتك
استشر طبيب نساء وتوليد بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 36 عاماً

اسباب اضطراب الدوره

أنا مركبه لولب واخدت برشام سترونات بعد نزول الدوره ووقفته وبقالي تقريبا 8ايام نزيف مش عاوز يقف ايه السبب وايه العلاج


3 أبريل 2025
137 مشاهدة

دكتور نساء وتوليد

قد يكون السبب نتيجة تحرك اللولب من مكانه انصح بالكشف والتصوير بالسونار وبعدين نقدر نقرر العلاج الصحيح


دكتور نساء وتوليد

السبب واضح هو الستيرونات .. اليوم الكام بعد الدورة تم اخذه و ايقافه تم امتي ..