عندي رعشه في الايدين واعصابي سايبه من زمان وعندي ألم ف الرقبه بقالي 3سنوات وطلب مني رنين ولكن انا اكتشفت عندي فوبيا سوا من المفتوح او المقفول ومواخرا عندي تنميل وعندي تشويش ف الرؤيه وخايفه جدا من الرنين والدكتور رفض علاجي والموضوع تزايد ومش لاقيه حل
الرنين المغناطيسي هو وسيلة للتشخيص و ليس للعلاج.. يرجي المتابعة مع طبيب أمراض المخ و الاعصاب
تتفضل كشف اعصاب لتحديد الاصابة..تحتاج تحليل وليس رنين..كل اصابة لها علاج مناسب

Consultant in Neurology

Waiting Time : 34 Minutes
Specialist Of Neurology

Waiting Time : 14 Minutes
consultant and professor in Neurology-Ain shams university

Waiting Time : 10 Minutes