انا قيست السكر لقيته ١١٠ قيسته في نص اليوم وكنت واكله بسكويت بالشكولاته وكيكة وبطاطس محمرة وفينو وانا مش مريضه سكر فانا كدة ايه الرقم يطمن ولا يقلق
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الرقم ده طبيعى لكن لو فيه زيادة وزن او تاريخ عائلى فانصح حضرتك بعمل تحليل تراكمى للسكر وتحليل مقاومة الانسولين وعرضه على الطبيب الباطنى للكشف عليك وطمأنة حضرتك باذن الله

Consultant of Internal Medicine and Diabetology

Waiting Time : 10 Minutes
Consultant of Cardiology .Diabetes and lnt Medicine

Waiting Time : 20 Minutes
Consultant of Cardiology

Waiting Time : 28 Minutes