أنا بستخدم حبوب ياز من بعد ما ولدت و الدورة الشهرية كانت بتيجي عادي بس دلوقتي بعد ال ٤ أقراص البيض مبقتش تنزل هو ممكن كده في مشكلة ويحتاج اكشف أنا كده بقالي فترة آكتر من ٦ شهور ويمكن سنة

Consultant in Obstetrics and Gynecology

Waiting Time : 23 Minutes
Specialist of gynaecology and obstetrics

Waiting Time : 8 Minutes
Consultant of Gynaecology and Obstetrics

AL TAREK Clinic Clinics