Choose Your Clinic Type
Consult مخ واعصاب doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
25 year-old male asked

بخصوص ارتفاع ضغط المخ

لو مفيش ارتشاح قاع عين و في mriسايل بسيط متجمع على العصب البصري و empty sella و وضيق بسيط في اوردة المخ المستعرضة احتاج بزل لقياس سائل المخ او سيداماكس و الحجات ديct normalو باقي الرنين طبيعي دكتور يقول طبيعي و دكتور يقول نقيس ضغط المخ ونعادلة لوعالي


16 Apr 2025
359 View(s)

دكتور مخ واعصاب

أو يوجد اعراض اعمل بذل وقيس الضغط هذا هو الصواب والاعراض مثل صداع أو دوخة أو زغللة النظر