Choose Your Clinic Type
Consult Pediatrics and New Born doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
0 year-old male asked

استفسار هام

ابني عمره ٤٠ يوم يرضع طبيعي وصناعي بس الصناعي اكتر ويعاني منذ الولادة من انتفاخ وغازات كنت بستعمل بيبيلاك ثم هيرو بيبي ونفس المشكلة هل الافضل استخدم كمفورت ولا اي نوع لبن افضل ليه؟


12 Apr 2023
149 View(s)

Pediatrician

الافضل مراجعه استشاري رضاعه طبيعيه لوقف اللبن الصناعي و الاعتماد علي لبن حضرتك فقط


Pediatrician

اولا انصحك بعدم كثره تغيير نوع اللبن لان ذلك يسبب ارتباك في الجهاز الهضمي للطفل تانيا يمكنك إستخدام لبن كمفورت لتقليل من الغا


لابد من الكشف لتحديد السبب والعلاج