ابني عمره ٤٠ يوم يرضع طبيعي وصناعي بس الصناعي اكتر ويعاني منذ الولادة من انتفاخ وغازات كنت بستعمل بيبيلاك ثم هيرو بيبي ونفس المشكلة هل الافضل استخدم كمفورت ولا اي نوع لبن افضل ليه؟
الافضل مراجعه استشاري رضاعه طبيعيه لوقف اللبن الصناعي و الاعتماد علي لبن حضرتك فقط
اولا انصحك بعدم كثره تغيير نوع اللبن لان ذلك يسبب ارتباك في الجهاز الهضمي للطفل تانيا يمكنك إستخدام لبن كمفورت لتقليل من الغا

Pediatrics and Neonatology Consultant

Waiting Time : 12 Minutes
Pediatric and neonatology consultant

Waiting Time : 10 Minutes
Senior Consultant of Pediatrics and Neonatology

Waiting Time : 8 Minutes