كنت عامل حشو عصب ل الناب الل فوق من فتره كبيره .. الفتره دى لما بضغط جمب منخيرى كدا الوجع بيسمع من مكان الضغط لحد الناب
الف سلامة على حضرتك يا فندم ✨💐، يجب الكشف ومراجعة حشو العصب الاشعة هتبين اذا كان في خراج او لا ولو في الم اثناء الاكل هيبقى كده يجب عمل اعادة حشو عصب وشكراً لحضرتك✨🌸،
قد يكون الناب يحتاج إلى اعاده حشو عصب توجه في أقرب وقت إلى طبيب الأسنان لفحص ادق
اما فشل فى حشو العصب القديم وبالتالى اتكون خراج تحت الناب او سنه جديدة حصلها مشكلة لازم اشاعه وتشخيص مبدأى عند طبيبك المعالج

أخصائي التركيبات الثابتة وزراعة الاسنان

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
إستشاري جراحة الفم وزراعة الأسنان والحشوات التجميلية والتركيبات الثابتة والمتحركة

مدة الانتظار : ١٧ دقيقة
عيادات كير بلس
استشاري طب الفم و جراحه تجميل وزراعة الأسنان

مدة الانتظار : ١٢ دقيقة