اختار نوع عيادتك
استشر طبيب باطنة بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 41 عاماً

نزول الوزن في وقت قصير

وزني نزل في شهرين ثلاثه 10 كيلو ومش بعمل رجيم ولا اي حاجه وعملت تحليل سكر تراكمي وغده و CBC وما فيش عندي اي مشكله فممكن تكون المشكله فين


19 يونيو 2026
13 مشاهدة

دكتور باطنة

مراجعة الطبيب للفحص الاكلينيكى و مراجعة الفحوصات السابقه.لتحديد السبب الدقيق . وبالتالى وضع العلاج المناسب


دكتور باطنة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ممكن تكون المشكلة غير المذكور التوتر والقلق وعدم الاكل وزيادة النشاط اليومى وممكن كمان الطفبايات المعوية وكل ده بعد استبعاد الاسباب اللى ذكرتيها حضرتك واسباب اخرى ويجب الكشف الباطنى للتسخبص والعلاج