انا قيست السكر لقيته ١١٠ قيسته في نص اليوم وكنت واكله بسكويت بالشكولاته وكيكة وبطاطس محمرة وفينو وانا مش مريضه سكر فانا كدة ايه الرقم يطمن ولا يقلق
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الرقم ده طبيعى لكن لو فيه زيادة وزن او تاريخ عائلى فانصح حضرتك بعمل تحليل تراكمى للسكر وتحليل مقاومة الانسولين وعرضه على الطبيب الباطنى للكشف عليك وطمأنة حضرتك باذن الله

استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
أستشارى أمراض القلب

مدة الانتظار : ٢٨ دقيقة