أنا مركبه لولب واخدت برشام سترونات بعد نزول الدوره ووقفته وبقالي تقريبا 8ايام نزيف مش عاوز يقف ايه السبب وايه العلاج
قد يكون السبب نتيجة تحرك اللولب من مكانه انصح بالكشف والتصوير بالسونار وبعدين نقدر نقرر العلاج الصحيح
السبب واضح هو الستيرونات .. اليوم الكام بعد الدورة تم اخذه و ايقافه تم امتي ..

استشارى أمراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

عيادات آل طارق كلينك