عندي مشكلة في وداني و اخدت بخاخة الانف حطتها و انا نايم و دلوقتي حاسس بحرقان في الودان
السلام عليكم ورحمة الله.. إن شاء الله يزول وجع الأذن مع تحريك الفك بمضغ اللبان، وأنصح بإعادة الكشف بالمنظار ومراجعة التشخيص، ومعرفة التعليمات اللازمة لكيفية استخدام البخاخ.

Specialist in Nose, Ear, and Throat Surgery and Endoscopy

Waiting Time : 17 Minutes
Consultant in Otolaryngology, Endoscopy, Rhinoplasty and Nasal Allergies

Waiting Time : 28 Minutes
Consultant of Ear, Nose and throat

Waiting Time : 10 Minutes