كان موصوفلي حبوب منع حمل من زمان لاني عندي تكيس وخدتها والبريود نزلت فعلا بس نزيف مبيقفش و الالم مش طبيعي من تاني اسبوع من م خدتها انسة مش متزوجه ..سبب الالم والنزيف ممكن يكون هيا وهل الموضوع ممكن يكون خطير ؟
يجب مراجعة طبيبة لمعرفة التاريخ المرضى للحالة كاملا و الفحص و عمل أشعة تليفزيونية على الحوض

استشارى أمراض النساء و التوليد

Waiting Time : 23 دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

Waiting Time : 8 دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

آل طارق كلينك عيادات