السلام عليكم انا بعاني من الحرقان الشديد في الجزء العلوي من المعدة ومستمر كان الاول بس لما باكل دلوقتي مستمر ومبقتس بقدر اكل كويس على العلم انا كان عندي عسر هضم زمان
ممكن يكون إلتهاب في المعدة وارتجاع في المري ولازم نعمل تحليل براز جرثومه المعده وموجات صوتيه على البطن ونضبط الاكل ناخذ ادويه للمعدة وارتجاع المري

Internal Medicine Consultant


Consultant of Internal Medicine and Diabetology

Waiting Time : 10 Minutes
Consultant of Cardiology .Diabetes and lnt Medicine

Waiting Time : 20 Minutes