السلام عليكم انا بعاني من الحرقان الشديد في الجزء العلوي من المعدة ومستمر كان الاول بس لما باكل دلوقتي مستمر ومبقتس بقدر اكل كويس على العلم انا كان عندي عسر هضم زمان
ممكن يكون إلتهاب في المعدة وارتجاع في المري ولازم نعمل تحليل براز جرثومه المعده وموجات صوتيه على البطن ونضبط الاكل ناخذ ادويه للمعدة وارتجاع المري

استشاري باطنة


استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة