Choose Your Clinic Type
Consult Oncology doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
23 year-old male asked

بحس بألم بسيط بقالي ٣ أسابيع تحت الإبط الأيسر

male / 23y بحس بألم بسيط عند الإبط الأيسر وعند الـ nipple بتاعة الـ chest الأيسر ، وقفت استخدام الديدورنت شويه لكن مفيش فرق ، معنديش أي أمراض مزمنه ، بس بعاني الفترة دي من stress كبير شويه


8 Apr 2025
190 View(s)

اهلا بحضرتك محتاجين نعمل سونار علي chest و الإبط للاطمئنان. في الاغلب هذه التهابات و لابد من الاستشارة و الكشف للتاكد.


حضرتك تحتاج الي الفحص ، و لكن الموضوع بسيط ان شاء الله


Oncologist

الالم عرض مطمن وغالبا فى التهابات لكن مفيش قلق ان شاء الله اهم حاجه الوزن مش بيقل بصوره ملحوظه