male / 23y بحس بألم بسيط عند الإبط الأيسر وعند الـ nipple بتاعة الـ chest الأيسر ، وقفت استخدام الديدورنت شويه لكن مفيش فرق ، معنديش أي أمراض مزمنه ، بس بعاني الفترة دي من stress كبير شويه
اهلا بحضرتك محتاجين نعمل سونار علي chest و الإبط للاطمئنان. في الاغلب هذه التهابات و لابد من الاستشارة و الكشف للتاكد.
الالم عرض مطمن وغالبا فى التهابات لكن مفيش قلق ان شاء الله اهم حاجه الوزن مش بيقل بصوره ملحوظه

Professor of Surgery and Oncology .NCI - Cairo University

Waiting Time : 41 Minutes
Consultant in Oncology ,Hematology and Nuclear Medicine, Al-Azhar Medicine

Waiting Time : 26 Minutes
Consultant in Oncology and Nuclear Medicine

Waiting Time : 15 Minutes