male / 23y بحس بألم بسيط عند الإبط الأيسر وعند الـ nipple بتاعة الـ chest الأيسر ، وقفت استخدام الديدورنت شويه لكن مفيش فرق ، معنديش أي أمراض مزمنه ، بس بعاني الفترة دي من stress كبير شويه
اهلا بحضرتك محتاجين نعمل سونار علي chest و الإبط للاطمئنان. في الاغلب هذه التهابات و لابد من الاستشارة و الكشف للتاكد.
الالم عرض مطمن وغالبا فى التهابات لكن مفيش قلق ان شاء الله اهم حاجه الوزن مش بيقل بصوره ملحوظه

استاذ الجراحة و الاورام بمعهد الاورام القومي - جامعة القاهرة

مدة الانتظار : ٤١ دقيقة
استشاري علاج الاورام وامراض الدم و الطب النووي طب الازهر

مدة الانتظار : ٢٦ دقيقة
استشاري علاج الأورام والطب النووي

مدة الانتظار : ١٥ دقيقة