طفلي عنده ٣ اسابيع، لما بيجي ينام حتى لو شبعان بيقعد يعيط عايز يرضع عشان ينام على صدري مش جوع، فكنت عايزه استعمل اللهايه وهو نايم، فهينفع في السن دا؟، وازاي اتاكد انه شبع عشان لما استعمل التتينه، ماتكونش بتسكته عن الاكل ويفضل جعان وانا معرفش
التتينة ضرورية جدًا جدا للعمر دة والرضاعة كل ساعتين 60-70 ملل سواء لبن طبيعى او صناعى حاولة المتابعة مع طبيب اطفال

Diploma and American Children Breastfeeding Consultant

Waiting Time : 24 Minutes
Consultant Pediatrics. Faculty of Medicine Cairo University

Waiting Time : 10 Minutes
Pediatric neonatology consultant
