Choose Your Clinic Type
Consult Pediatrics and New Born doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
25 year-old female asked

اللهايه او التتينه

طفلي عنده ٣ اسابيع، لما بيجي ينام حتى لو شبعان بيقعد يعيط عايز يرضع عشان ينام على صدري مش جوع، فكنت عايزه استعمل اللهايه وهو نايم، فهينفع في السن دا؟، وازاي اتاكد انه شبع عشان لما استعمل التتينه، ماتكونش بتسكته عن الاكل ويفضل جعان وانا معرفش


28 Nov 2023
226 View(s)

Pediatrician

ممكن حضرتك تستخدميها مفيش مشكلة لان الطفل لو جعان هيعيط بدون توقف


التتينة ضرورية جدًا جدا للعمر دة والرضاعة كل ساعتين 60-70 ملل سواء لبن طبيعى او صناعى حاولة المتابعة مع طبيب اطفال