طفلي عنده ٣ اسابيع، لما بيجي ينام حتى لو شبعان بيقعد يعيط عايز يرضع عشان ينام على صدري مش جوع، فكنت عايزه استعمل اللهايه وهو نايم، فهينفع في السن دا؟، وازاي اتاكد انه شبع عشان لما استعمل التتينه، ماتكونش بتسكته عن الاكل ويفضل جعان وانا معرفش
ممكن حضرتك تستخدميها مفيش مشكلة لان الطفل لو جعان هيعيط بدون توقف
التتينة ضرورية جدًا جدا للعمر دة والرضاعة كل ساعتين 60-70 ملل سواء لبن طبيعى او صناعى حاولة المتابعة مع طبيب اطفال

دبلوم الامريكيه الأطفال و حديثي الولادة جامعة بوسطن اخصائي التغذية العلاجية (اطفال) استشاري الرضاعة الطبيعيه

مدة الانتظار : ٢٤ دقيقة
استشاري طب الأطفال وحديثي الولادة .... كلية الطب جامعة القاهرة قصر العيني

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استاذ طب اطفال في جامعة القاهرة

مدة الانتظار : ٩ دقائق