اختار نوع عيادتك
استشر طبيب اطفال وحديثي الولادة بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 25 عاماً

اللهايه او التتينه

طفلي عنده ٣ اسابيع، لما بيجي ينام حتى لو شبعان بيقعد يعيط عايز يرضع عشان ينام على صدري مش جوع، فكنت عايزه استعمل اللهايه وهو نايم، فهينفع في السن دا؟، وازاي اتاكد انه شبع عشان لما استعمل التتينه، ماتكونش بتسكته عن الاكل ويفضل جعان وانا معرفش


28 نوفمبر 2023
227 مشاهدة

دكتور اطفال وحديثي الولادة

ممكن حضرتك تستخدميها مفيش مشكلة لان الطفل لو جعان هيعيط بدون توقف


دكتور اطفال وحديثي الولادة

التتينة ضرورية جدًا جدا للعمر دة والرضاعة كل ساعتين 60-70 ملل سواء لبن طبيعى او صناعى حاولة المتابعة مع طبيب اطفال