ضغطي عادتا واطي بس طبيعي ومش بيتعبني كتير ولكن شهر 12 اللي فاتت وطي جدا كان 50/90 و تعبت جدا وروحت الطوارى و المحلول حسن شوية وبعدها تعبت روحت الطوارى تاني كتبلي نقط و برشام لاعراض الضغط لمده اسبوع و دلوقتي رجعت احس بنفس الاعراض المفروض اكشف تخصص ايه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يجب الكشف الباطنى لتاكيد التشخيص ووصف انسب علاج للحالة

Consultant of Cardiology .Diabetes and lnt Medicine

Waiting Time : 20 Minutes
Internal Medicine Consultant


Consultant of Internal Medicine and Diabetology

Waiting Time : 10 Minutes