Choose Your Clinic Type
Consult Internal Medicine doctor near you
Book a consultation with a specialized doctor
Search
Cancel
22 year-old female asked

الضغط الواطي

ضغطي عادتا واطي بس طبيعي ومش بيتعبني كتير ولكن شهر 12 اللي فاتت وطي جدا كان 50/90 و تعبت جدا وروحت الطوارى و المحلول حسن شوية وبعدها تعبت روحت الطوارى تاني كتبلي نقط و برشام لاعراض الضغط لمده اسبوع و دلوقتي رجعت احس بنفس الاعراض المفروض اكشف تخصص ايه


22 Apr 2026
30 View(s)

تاخدي علاج الضغط الواطي وتاكلي حوادق وسلطات


Internist

تخصص باطنى وغدد صماء


Internist

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يجب الكشف الباطنى لتاكيد التشخيص ووصف انسب علاج للحالة


غدد صماء