ضغطي عادتا واطي بس طبيعي ومش بيتعبني كتير ولكن شهر 12 اللي فاتت وطي جدا كان 50/90 و تعبت جدا وروحت الطوارى و المحلول حسن شوية وبعدها تعبت روحت الطوارى تاني كتبلي نقط و برشام لاعراض الضغط لمده اسبوع و دلوقتي رجعت احس بنفس الاعراض المفروض اكشف تخصص ايه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يجب الكشف الباطنى لتاكيد التشخيص ووصف انسب علاج للحالة

استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
استشاري باطنة


استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق