اختار نوع عيادتك
استشر طبيب باطنة بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 22 عاماً

الضغط الواطي

ضغطي عادتا واطي بس طبيعي ومش بيتعبني كتير ولكن شهر 12 اللي فاتت وطي جدا كان 50/90 و تعبت جدا وروحت الطوارى و المحلول حسن شوية وبعدها تعبت روحت الطوارى تاني كتبلي نقط و برشام لاعراض الضغط لمده اسبوع و دلوقتي رجعت احس بنفس الاعراض المفروض اكشف تخصص ايه


22 أبريل 2026
32 مشاهدة

تاخدي علاج الضغط الواطي وتاكلي حوادق وسلطات


دكتور باطنة

تخصص باطنى وغدد صماء


دكتور باطنة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يجب الكشف الباطنى لتاكيد التشخيص ووصف انسب علاج للحالة


دكتور باطنة

غدد صماء