لو سمحت يا دكتور انا عندي ارتكاريا بقالي سنتين وكشفت كتير ومفيش ليها سبب هي اول مره طلعت ليا بسبب اني كلت تونه وبعدها خد مسكن وشي بقاا كلو ورم ونفسي انكتم وصوتي راح خالص وبتطلع في جسمي كلو من غير استثناء ينفع اخد ليها حقن زولير ولا لا
تستخدم حقن زولير لعلاج حالات الارتيكاريا المزمنة التي لا تستجيب لمصادات الهستامين ولكن يجب استخدامها بوصف طبيب وتحت اشراف طبي كامل
avil ampoule حقنه عضل فى حالة الطوارئ عندما يكون فى صعوبة فى التنفس و البلع كل ١٢ ساعه لمدة يومين تيلفاست ١٨٠ قرص صباحا و مساء لمدة ٤ أسابيع

إستشاري أول الأمراض الجلدية و التناسلية

مدة الانتظار : ١٧ دقيقة
اخصائى الأمراض الجلدية و التجميل و التناسلية و أمراض الذكورة و العقم و العلاج بالليزر

مدة الانتظار : ٤٠ دقيقة
استشاري جلدية وتناسلية وتجميل

مدة الانتظار : ١٩ دقيقة