عندي قولون عصبي ونقص فيتامين د، روحت لدكتور باطنة وكتبتلي (sanso D3 10000) لمدة 3شهور مرة يوميا، و3شهور كمان يوم ويوم حاليا خلصت اول 3شهور لكن مفيش فرق في التعب الجسدي والصداع، هل طبيعي يكون مفيش فرق؟ ولا مفروض اغير نوع الدوا مثلا؟

استشاري باطنة


استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة