اختار نوع عيادتك
استشر طبيب باطنة بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 20 عاماً

نقص فيتامين د

عندي قولون عصبي ونقص فيتامين د، روحت لدكتور باطنة وكتبتلي (sanso D3 10000) لمدة 3شهور مرة يوميا، و3شهور كمان يوم ويوم حاليا خلصت اول 3شهور لكن مفيش فرق في التعب الجسدي والصداع، هل طبيعي يكون مفيش فرق؟ ولا مفروض اغير نوع الدوا مثلا؟


27 أكتوبر 2023
264 مشاهدة

دكتور باطنة

بتعمل تحليل تانى الاول قبل الحكم على الدواء


دكتور باطنة

استعملت العلاج ٣ شهور حلل مرة أخرى لمعرفة النسبة الجديدة .