متجوزة من 4 شهور ومفيش حمل ، والبريود منتظمه وطبيعيه لكن الوجع الثدي ده جالي الشهر اللي فات قبل البريود بيوم او يومين وراح بعد البريود ما جت ،وجالي الشهر ده بعد أيام التبويض مباشرة وحجم الثدي كبير ، هل ده حمل ؟ مع العلم مفيش لبن او سوائل بتنزل من ثدي
طبيعي جدا يحصل تغيرات هرمونيه بعد الزواج و في تغيرات بتحصل قبل وقت الدورة تسبب الأعراض دي و لكنها متشابهة مع اعراض الحمل عشان كده لو البريود اتاخرت اعملي اختبار حمل

استشارى أمراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

عيادات آل طارق كلينك