اختار نوع عيادتك
استشر طبيب عيون بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 20 عاماً

ل عيوني

عينى كنت بلبس لينسزز نظر بقالى ٤،سنين واول مره يحصل انها بقيت تحمر اوى ووجعانى اوى وبحس فى جرح او حبتين بيض على اخر البوبؤ السودا من برا اعمل اى


6 نوفمبر 2025
55 مشاهدة

دكتور عيون

يرجي الكشف في اقرب وقت و عدم ارتداء العدسة نهائيا


نوقف لبس العدسة اللاصقة فورا ونراجع الطبيب وألف سلامة عليكي


نكشف علشان نتطمن علي القرنيه


دكتور عيون

توقفي لبس العدسات نهائياً مؤقتا لحد ما تكشفي


دكتور عيون

لازم تكشفي لان غالبا فيها التهابات من لبس العدسات و دي لازم تتعالج