أعاني من التوتر والقلق والإحساس الدائم بخفقان القلب وتسارع ضربات القلب عملت تحاليل واشاعات كانت سليمة راجعت دكتور قلب وباطنه قالي شويه قلق واضطرابات هضمية سببها القلق والتوتر كتبلي أدوية للمعدة وكتبلي دوجماتيل 50 اتحسنت فترة ورجعت الأعراض تاني ؟
مراجعة الطبيب لاعادة تقييم الحاله الصحيه .ومراجعة التحاليل السابقة ووضع خطة علاج قد تشمل طبيب نفسى للعلاج النفسى السلوكى cognitive behaviour therapy
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته التشخيص المذكور هو الاقرب وممكن تكرر الاعراض ولابد من المتابعة مع الطبيب الباطنى حتى الشفاء باذن الله

استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
أستشارى أمراض القلب

مدة الانتظار : ٢٨ دقيقة