بعانى منها بقالى حوالى ٣ سنين روحت ل دكاتره وخدت ادويه كتير وبتروح فعلا بس بمجرد ما اسيب الدوا بترجع تانى ولا اكنى خدت دوا يا ريت اعرف ايه الحل النهائى ليها ؟

إستشاري أول الأمراض الجلدية و التناسلية

مدة الانتظار : ١٧ دقيقة
اخصائى الأمراض الجلدية و التجميل و التناسلية و أمراض الذكورة و العقم و العلاج بالليزر

مدة الانتظار : ٤٠ دقيقة
استشاري الجلدية والتجميل و الليزر

مدة الانتظار : ٩ دقائق