عندي انتفاخ ومغص شديد مع اني بتناول ٦اقراص فحم يوميا واقراص انتوبرال للمعدة بقالي اسبوعين سببلي اسهال شوية بس لسه الانتفاخ موجود ووجع ف المعدة والبطن كلها مع اني مظبطة الاكل فإية علاج الانتفاخ مع العلم بقاله مده طويلة وانا مريضة قولون عصبي
الاكل بكميات قليلة مسلوق ومشوي بدون توابل وشرب مياه ٣ لتر يوميا وممارسة رياضة خفيفة وتظبيط الادوية والف سلامة لحضرتك
تحليل براز تخفيف القلق والتوتر تنظيم الأكل والنوم ممارسة الرياضه
لابد من مراجعة إستشاري أمراض الجهاز الهضمي للفحص و تحديد بروتوكول العلاج المناسب.

اخصائي الجهاز الهضمي و الكبد و المناظير المتقدمة

مدة الانتظار : ٢٨ دقيقة
أستشاري أمراض الجهاز الهضمى و الكبد و الباطنة

مدة الانتظار : ١٩ دقيقة
استشارى امراض الجهاز الهضمى و الكبد و المناظير

مدة الانتظار : ٤٢ دقيقة