هرمون الحمل كان 737.3 اول امبارح و النهاردة 1040.3 هل ده زيادة طبيعية ولا علامة لوجود مشكلة بالحمل مع العلم ان ده الحمل الثاني و الحمل الاول كان بصورة طبيعية و تم بخير الحمد لله و هل الرضاعة تؤثر على بطئ زيادة هرمون الحمل
الحقيقه ان معدل الزياده مش لازم يكون الضعف لكن بيختلف حسب عمر الجنين فكل فنره ايها معدل الزياده الخاصه بيها وده الارشادات العالميه الجديده لكن عموما الزياده المذكوره لازم تقارن بعمر الجنين وان كانت غير مؤكده ان الحمل كويس ويفضل المتابعه قبل اخذ اي ا

استشارى أمراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

عيادات آل طارق كلينك