اختار نوع عيادتك
استشر طبيب مسالك بولية بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سأل رجل يبلغ من العمر 19 عاماً

دوالي الخصية

للأسف انا عندي صعوبة في تشخيص اللي عندي عملت تحليل اشعة doblex الأشعة بتقول اني معنديش دوالي خصية.. بس لما بعمل كشف لنفسي بلاقي انا في شوية اوعية دموية فوق خصيتي زي ما بيقولوا كدا bag of worms و حاسس ان الخصية اليسرى اصغر من اليمنى فمش عارف


24 ديسمبر 2025
85 مشاهدة

دكتور مسالك بولية

ممكن تعمل duplex مره تاني في مكان اخر للتاكيد


دكتور مسالك بولية

يفضل اعادة الاشغة في مركز اخر و يفضل عملعا في الوضع واقف مع كتم النفس


دكتور مسالك بولية

ححتاج اعمل فحص واشوف الاشعه وبالنسبه لحاله حضرتك لو مفيش وجع او مش مأثره على الانجاب مش بنعملها حاجه