الإجابات الطبية
عيون
دكتور أنا حاسس بخط أمام عيني كده
سعات بحسه خط إسود أمام العين ده علاجه إيه ؟خلل فالإبصار
بتقيس النظر ممكن ضعف فى النظر بتفحص قاع العين للتأكد انه سليم
تجاهله
يجب فحص مركز الابصار في شبكية العين قد يكون به مشكلة تسبب رؤية الخط الأسود
لازم فحص قاع عين للاطمئنان على الشبكيه
لو نقطة سودا هتكون ذبابه طائرة
إستشارى طب و جراحة العيون و جراحات القرنية و الليزك
استشاري طب و جراحة العيون
استشاري طب و جراحة العيون و تصحيح الابصار و الليزك