اختار نوع عيادتك
استشر طبيب اسنان بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 24 عاماً

خلعت ضرس العقل مدفون مريضة غدة درقية وباخد دوا

اليوم الخامس حصل دراى سوكت والخيوط لسة الدكتور مشالهاش انا معملتش أى حاجة ممنوعة ماشية ع الدوا والتعليمات عندى الالتئام بطئ تالت يوم جالى نبض مستمر فى راسى نفس جانب الخلع ونبض فى الرقبة وألم فى الأذن ودوخة للحظات هل النفسية و الأرق لهم علاقة أو سبب


22 يوليو 2025
266 مشاهدة

الف سلامة على حضرتك يا فندم✨🌸، اولاً هل اخر تحليل للغدة نتيجته كانت جيدة ؟، لو نعم يبقى حضرتك هتكشفي عند الدكتور ويعمل تنضيف لمكان الخلع وبعدها نتبع التعليمات زي يوم الخلع، لو نتيجة التحليل كانت غير جيدة يبقى ممنوع الخلع وشكراً✨🌼.


الغدة ممكن تعمل كدا والتوتر طبعا يعمل كدا وحل الموضوع سهل جدا الطبيب هيغسل الجرح فقط بمحاليل مطهرة وهيشوف لو حضرتك محتاك كورس علاج وبس


دكتور اسنان

الكشف والاشعه لتحديد السبب من الجرح والدراي سوكت او بسبب اخر


دكتور اسنان

لهم علاقه يافندم يفضل التوجه لطبيب المختص بحضرتك عشان متابعه الجرح


يجب عمل فحص اكلينيكي ومشاهده مكان الخلع حتى يتسنى لنا رؤيه عمليه الالتئام