الم في رجل من فوق ل تحت والم في مقعد من ورا والكتفين وقله حركه في كتفين وشايله ورم في ثدي
الف سلامة عليكي يا فندم حضرتك محتاجه تيجي المركز نعمل تقييم الاول ونحدد المشاكل ونبدأ نحلها واحدة واحدة عشان نقلل الاعراض والآلام اللي عند حضرتك ونحافظ ميحصلش مشاكل اكتر عشان قلة الحركة نفسها غلط ولازم نبدأ العلاج منسيبش نفسنا وربنا يشفيكي ويعافيكي
خشونة درجة رابعة تعني تآكل متقدم وتحتاج تقييم عند طبيب عظام لتحديد العلاج المناسب. ألم الساق والمقعدة قد يكون من الظهر، وقلة حركة الكتف تحتاج فحص. يُفضل عمل أشعة للركبة والعمود الفقري ومراجعة مختص.
الأفضل للركبة تغيير المفصل لكن العلاج والطبيعي والتقويات هتحسن الموضوع بشكل كويس وبشكل عام حضرتك هتحتاجي تمارين حركة وتقوية لأغلب عضلات الجسم وعلاج يدوي

أخصائي العلاج الطبيعي و اصابات الملاعب و التأهيل

مدة الانتظار : ١٣ دقيقة
اخصائي علاج طبيعي


اخصائي العلاج الطبيعي والتأهيل و اصابات الملاعب والعمود الفقري

مدة الانتظار : ١٦ دقيقة