اختار نوع عيادتك
استشر طبيب اطفال وحديثي الولادة بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 26 عاماً

تطعيم ال 6 شهور

طعمت بنتى ال 6 شهور بس مسخنتش ولا تعبت خالص مفيش اى تاثير ولا مكان الحقنه كلكع زى قبل كده هل فى مشكله فى التطعيمه ؟


29 أبريل 2024
427 مشاهدة

دكتور اطفال وحديثي الولادة

التطعيم عند 6 شهور هو تكرار للتطعيم عند شهرين و4 شهور ولهذا لن تجد كثيرا من الأعراض مثل سابقينها


دكتور اطفال وحديثي الولادة

مفيش مشكلة مش لازم ان الاعراض دي تحصل