طعمت بنتى ال 6 شهور بس مسخنتش ولا تعبت خالص مفيش اى تاثير ولا مكان الحقنه كلكع زى قبل كده هل فى مشكله فى التطعيمه ؟
التطعيم عند 6 شهور هو تكرار للتطعيم عند شهرين و4 شهور ولهذا لن تجد كثيرا من الأعراض مثل سابقينها

استشاري طب الأطفال وحديثي الولادة .... كلية الطب جامعة القاهرة قصر العيني

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
دبلوم الامريكيه الأطفال و حديثي الولادة جامعة بوسطن اخصائي التغذية العلاجية (اطفال) استشاري الرضاعة الطبيعيه

مدة الانتظار : ٢٤ دقيقة
استاذ طب اطفال في جامعة القاهرة

مدة الانتظار : ٩ دقائق